Najczęściej zadawane pytania

Strona główna    |    FAQ

Pytania i odpowiedzi

Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, jeżeli natomiast nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na nurtujące Cię kwestie:

Rezerwacji można dokonać poprzez naszą stronę magrent.pl/rezerwacja lub telefonicznie pod numerem
+48 785 006 070

W naszej wypożyczalni nie ma żadnego limitu wiekowego.

Wszystkie wynajmy poniżej 30 dni nie posiadają limitu kilometrów.

Wszystkie nasze lokalizacje znajdziecie Państwo w zakładce LOKALIZACJE.
Istnieje również możliwość odebrania oraz zwrócenia samochodu pod dowolnym adresem (również poza granicami Polski). W takim przypadku zachęcamy do KONTAKTU, usługę wyliczymy indywidualnie.

Płatność można dokonać przy dokonywaniu rezerwacji online lub przy odbiorze samochodu imienną kartą płatniczą.

Najemca zobowiązany jest posiadać w momencie odbioru samochodu:

  • prawo jazdy, honorowane na terytorium Polski
  • aktualny dowód osobisty lub paszport,
  • dowód zapłaty w przypadku opłacenia wynajmu online, kartę kredytową lub płatniczą gdy zdecyduje się na wykupienie zniesienia udziału własnego w szkodzie.

Podczas wydawania samochodu pobieramy od Państwa kaucję zabezpieczającą ewentualne szkody na samochodzie. Kaucję można opłacić imienną kartą kredytową. Z kaucji można również zrezygnować, opłacając zniesienie udziału własnego w szkodzie.

Zniesienie udziału własnego w szkodzie zwalnia z obowiązku opłacenia kaucji oraz znosi odpowiedzialność kierowcy za szkody. Na zniesienie udziału własnego w szkodzie można się zdecydować podczas dokonywania rezerwacji lub podczas odbierania samochodu. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszym regulaminie dostępnym TUTAJ.

Kaucja zostaje zwolniona z karty kredytowej w dniu zwrotu samochodu. W przypadku braku możliwości dokonania oględzin samochodu z powodu pogody bądź brudnego samochodu – w dniu następnym. Po tym czasie właściciel karty (bank) przetrzymuje kaucje przez okres 7-21 dni. W celu przyspieszenia tego procesu zalecamy kontakt z bankiem.

Samochód należy zwrócić z takim samym stanem paliwa z jakim został wynajęty.

Oczywiście. Chęć wyjazdu poza granicę Polski należy zgłosić przed odebraniem samochodu oraz dokonać opłaty.

Należy zabezpieczyć pojazd. Użytkownik auta jest zobowiązany do jak najszybszego skontaktowania się z wynajmującym oraz wezwania policji na miejsce zdarzenia. Aby uniknąć wysokich kosztów związanych z naprawą auta w ofercie posiadamy dodatkowe ubezpieczenie – zniesienie udziału w szkodzie, dzięki niemu klient nie jest obciążany kosztami naprawy.

Tak, wszystkie samochody w naszej firmie, posiadają niezbędne ubezpieczenia AC/OC/NNW/ASSISTANCE.